onsdag den 11. juli 2007

12. og 13.ting

"Sesam, sesam, luk dig op!" Ikke til en fortryllet verden, men nok til de uendelige muligheders verden med uendelige muligheder for at vælge til og fra, hvis man vel at mærke er i besiddelse af det rette kodeord. Jeg har virkelig forståelse for de mange lånere, jeg møder hver dag, som ømmer sig, fordi de skal vælge en ny pinkode til lånerkortet - for slet ikke at tale om alle dem, der kommer, fordi de har glemt pinkoden.
Har nu oprettet en Flickrkonto, dette betød, jeg måtte oprette en ny emailadresse, den fjerde i rækken for mit vedkommende, hvilket jeg egentlig synes er meget. .
Nå, men i øvrigt har jeg så uploadet nogle billeder både fra den hjemlige computer og søgt nogle frem via Flick, som også er lagt ind. Jeg har sendt nogle billeder til en "ven", Sådan en har jeg nemlig også fået oprettet i dette regi. For et par dage siden fik jeg også sendt, nogle af de billeder, jeg havde søgt frem til min Del.icio.us konto, men nu kan jeg ikke finde Del.knappen igen? Den er dog senere dukket op igen! (12/7)
Billedet fra Vancouver Public Library har "some rights reserved", så det skulle være i orden - hvorimod det foregående billede, jeg havde lagt ind faktisk havde "all rights reserved", så det er nu fjernet.
Billedet af valnøddetræet, som jeg har valgt at dele med jer, er fra min barndoms have. Det er ikke belagt med licens!

Ingen kommentarer: