torsdag den 5. juli 2007

7., 8., og 9. ting

Har i dag modtaget en påmindelse fra Charlotte om, at jeg skal huske at skrive i bloggen। Så det gør jeg så। Jeg må indrømme, at det nu er flere uger siden, jeg oprettede en del.icio.us konto, og fik lagt nogle bogmærker ind - det gik forholdsvis smertefrit, men på grund af ferie og almindelig travlhed,har jeg først fra i dag haft mulighed for at pusle med "23ting".Og i dag har jeg lagt en enkelt kollega en som netværk. Tak Pauline!

Havde i begyndelsen svare problemer med "Messenger", eftersom jeg i tidernes morgen havde oprettet en konto, hvor jeg selvfølgelig havde glemt adgangskoden og dernæst løb sur i nulstilling af den oprindelige konto. Pludselig lykkedes det dog. Og i dag har jeg for første gang både prøvet at chatte og sende en rose tværs over skrivebordet via Messenger til en kollega. Meget underholdende! Ikke en ting jeg forestiller mig, jeg kommer til at bruge så meget i det virkelige liv - det med at chatte altså - men man ved jo aldrig!

Ingen kommentarer: