tirsdag den 24. juli 2007

16. og 17. ting

"Blig, blog og ..." Som fortidens kvinder sad og baldyrede, sidder jeg og broderer på min blog, flytter rundt på sideelementer og tilføjer links. Resultatet tegner til at blive mildest talt noget uensartet, hvis det det kommer an på en æstetisk helhedsvurdering. Men jeg kan jo altid forenkle det igen senere. Nå, det hjalp dog lidt, da det lykkedes, at minimere "Stue 23B" betydeligt (26/7).
Er stærkt i gang med at udforske Gliffy og Google Docs & Spreadsheets - er i alt fald klar over mindst een ting, jeg på nuværende tidspunkt kan bruge sidstnævnte til. I øvrigt har jeg påbegyndt en lille børnehistorie på Writeboard. Nu må vi se, om de to kolleger, jeg har inviteret til at digte videre på den, har lyst til det?
Stue 23B er en ren fiktiv størrelse - oprindelig var den ment som en plan over min egen stue, men det opgav jeg igen.

Ingen kommentarer: